Energieverbruik Mei 2026
In de maand mei verbruikten wij bruto 275,6 kWh aan stroom. Onze zonnepanelen wekten 462,6 kWh en dat is minder dan in april. Wij hadden een netto-verbruik van -187 kWh. Het gasverbruik blijft nog steeds iets te hoog, namelijk 24 M3. Helemaal in verhouding met mei vorig jaar. Wordt nu wat serieuzer aan gewerkt.
Lees ook; Energieverbruik April 2026
Ons netto stroomverbruik was dus -187 kWh en kregen wij voor het eerste geld toe dit jaar op de electra. Jaja, wel 70 cent. Wij hebben trouwens bericht gehad over hoe alles in zijn werk gaat als de salderingsregeling weg valt. Het blijft heel vervelend, maar er zat ook een kleine meevaller bij. Voor het gasverbruik van 24 m³ betaalden wij € 56,55, waardoor wij in totaal dus een bedrag van € 55,85 (inclusief vastrecht en terugleverkosten) deze maand betaalden.







0 Comments
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: