december 20, 2013
1 Comments
Leuke hoesjes voor je telefoon zijn moeilijk te vinden, tenminste als je kieskeurig bent. Misschien is de keuze gewoon te groot, dat niemand meer tevreden is of misschien wel na een maand uitgekeken bent en je weer een nieuwe wilt kopen. Na wat surfen op het net werd ik geĆÆnspireerd, maar nog niet echt in de mate die ik had gehoopt. Dus ben ik zelf aan de slag gegaan en ben ik gekomen tot het volgende:
Wat heb je nodig:
Een iPhone (in dit geval de iPhone 4 of 4S) en een transparante cover (voor een paar cent te bestellen via eBay of MP)
Een beetje handigheid met photoshop of andere bewerkingprogramma's, een malletje met de juiste afmetingen en een dosis creativiteit.
En zo maakte ik mijn eerste eigen printable covers in 2 serie's van 3 covers met hetzelfde thema, namelijk:
Thema Girls:
![]() |
| Klik op de afbeelding om de covers te downloaden om te kunnen printen voor jouw iPhone 4 of 4S. |
Thema Retro:
![]() |
| Klik op de afbeelding om de covers te downloaden om te kunnen printen voor jouw iPhone 4 of 4S. |
Dan nog even printen en knippen en je krijgt het volgende resultaat:
Hoe leuk is dit! En zo kun je natuurlijk zelf eindeloos aan de slag met de leukste thema's, foto's, patronen etc etc. De mogelijkheden zijn eindeloos. Om jullie een handje te helpen zijn de covers getoond in dit blog gratis te downloaden door op de afbeelding te klikken met jouw favoriet!
december 17, 2013
2
Comments
december 08, 2013
2
Comments
november 30, 2013
3
Comments
november 24, 2013
2
Comments
november 24, 2013
2
Comments
Zo een drie jaar geleden schreef het al hier en het lijkt wel of de tijd drie jaar heeft stil gestaan, want ik zit weer helemaal op dezelfde golflengte als toen. Als ik dat blog hier zou plaatsen, zou het ƩƩn op ƩƩn zijn met wat er nu allemaal speelt in ons leventje. Dus ik ga niet in herhaling vallen, maar ik kan wel zeggen dat er een groot financieel puntje is bijgekomen en daar ga ik nu over vertellen.
Aflossingsvrije Hypotheek
Aangezien we een deel van onze hypotheek aflossingsvrij hebben afgesloten, bedacht ik me afgelopen zomer dat we daar maar eens iets mee moesten gaan doen. Er ons in ieder geval bewust van gaan worden dat we over een jaar of 20 een schuld hebben die niet meer aftrekbaar is van de belasting en dus de kosten (=maandlasten) flink omhoog zullen gaan. Als het kabinet voor de tijd geen rariteiten uit gaat halen natuurlijk, want het zijn spannende tijden kan ik je zeggen.
Lees ook: Aflossen of.......
Ik ben dus al sinds de zomer bezig met me te verdiepen in het aflossen van de hypotheek.....wat is wijsheid....aflossingsvrij deel aflossen of storten in de bankspaarhypotheek.....als we dit bedrag doen, wat worden dan onze maandlasten en als we dat bedrag doen wat worden dan onze maandlasten...of kunnen we beter blijven sparen.....gaan we toch nog voor zonnepanelen... wat is wijsheid?
Hier een visueel overzichtje van onze hypotheek met daarbij als kanttekening dat het opgebouwde spaartegoed gemeld staat van december 2012. Dus als ik dit overzichtje begin 2014 weer zal plaatsen is er hopelijk een hoop meer groen te zien!
Ik ben dus al sinds de zomer bezig met me te verdiepen in het aflossen van de hypotheek.....wat is wijsheid....aflossingsvrij deel aflossen of storten in de bankspaarhypotheek.....als we dit bedrag doen, wat worden dan onze maandlasten en als we dat bedrag doen wat worden dan onze maandlasten...of kunnen we beter blijven sparen.....gaan we toch nog voor zonnepanelen... wat is wijsheid?
Eerste Aflossing
We hebben dus deze maand de knoop doorgehakt en we gaan in januari onze eerste aflossing doen in ons aflossingsvrije deel van de hypotheek. Eerst nog even de rente opstrijken van onze spaarrekening en daarna de eerste aflossing storten. Toch wel een beetje trots kan ik jullie melden ;)Hier een visueel overzichtje van onze hypotheek met daarbij als kanttekening dat het opgebouwde spaartegoed gemeld staat van december 2012. Dus als ik dit overzichtje begin 2014 weer zal plaatsen is er hopelijk een hoop meer groen te zien!
november 11, 2013
2
Comments
oktober 23, 2013
No Comments
Sinds vandaag zijn we box-loos. Ik had hem op marktplaats gezet, maar ook gewoon nog lekker laten staan en dan wel zien hoe de verkoop zou lopen. Binnen een week dus kwijt en geen box meer, maar wel lekker wat ruimte terug. Mijn hersenen draaien de afgelopen weken al overuren over dit onderwerp, maar nu is het dus echt menens.
Op Pinterest al wat inspiratie verzameld, maar eigenlijk ben ik er nog steeds niet uit. Volgende week even lekker met mijn mannetje inspiratie op doen in de winkels, ik had al 1 idee en dat is deze kist, maar dan in het wit.
Maar ik ben er nog niet zo zeker van, dus vandaar dat ik nog wat meer inspiratie op wil doen, iemand nog tips?
oktober 13, 2013
1 Comments
oktober 11, 2013
No Comments
oktober 06, 2013
2
Comments
september 25, 2013
2
Comments
Aangezien ik een semi-vrekken levenswijze heb aangenomen, ben ik op trots op ons gezin wat we deze week zomaar "gratis en voor niks" scoorde.
- 2x Prodent-tandpasta t.w.v. € 3,59 per stuk via een geld terug actie. (€ 7,18) Deze dure tandpasta zou ik zelf nooit kopen, maar goed gratis is altijd goed.
- 2x Badschuim t.w.v. € 1,99 per stuk via de punten op mijn kruidvat-punten-kaart (€ 3,98) Kinderen kunnen weer lekker badderen, een zeer welkome actie dus! Ze hadden nog wel meer dingen, maar dat gebruiken we niet, dus op naar een nieuwe actieronde.
- 2x Ben & Jerry's ijs t.w.v. € 4,99 per stuk gewonnen in de postcode loterij (€ 9,98) Ik had liever die paar duizend euro, die verschillende mensen hier een wijk verderop hadden gewonnen, maar goed wie het kleine niet eert.........
- Big-shopper bij de Primera t.w.v. € 1,00. (fictieve waarde)
Totaal dus toch mooi een bedrag van € 22,14 bespaart, al zullen de meningen daarover verdeeld zijn, zo voelt het wel, ik als semi-vrek dus helemaal blij! :)
september 08, 2013
8
Comments
september 06, 2013
3
Comments






















