juli 07, 2013
3
Comments
juni 24, 2013
4
Comments
juni 23, 2013
1 Comments
juni 09, 2013
4
Comments
juni 04, 2013
2
Comments
Dit hoekje was al maanden een doorn in het oog. Achter de kast in de keuken zit nog een stukje muur tot aan het raam met de verwarming. De verwarming hebben we daar naar toe om laten verplaatsen zodat wij de keuken wilde die we graag wilde. En vanuit de woonkamer kun je de verwarming dan dus niet zien, wel zo fijn.
Maar goed gelijk vanaf het begin dat we er wonen werd al snel duidelijk dat er nog iets met hoekje moest gebeuren, hoe of wat zou met de tijd wel vanzelf duidelijk worden. A fijn op een dag kreeg ik het heldere idee om plankjes boven de verwarming te hangen. Maar helaas met kleine kinderen hebben die ideeƫn altijd wat meer tijd nodig om gerealiseerd te worden, vroeger draaiden we onze hand er niet voor om en verbouwde we een heel huis, maar nu......
Dus eindelijk na dat Martijn via zijn werk de plankjes had geregeld en deze al weer weken in de schuur stonden, ik bij de G.amma nog wat dragers scoorde en ik eindelijk een vrije middag vond om ze in de verf te zetten, hebben we ze van de week op gehangen.
En ik ben er blij mee, of de invulling zo blijft weet ik nog niet, maar voorlopig is het goed en ben ik blij met wat extra opbergruimte.
Maar goed gelijk vanaf het begin dat we er wonen werd al snel duidelijk dat er nog iets met hoekje moest gebeuren, hoe of wat zou met de tijd wel vanzelf duidelijk worden. A fijn op een dag kreeg ik het heldere idee om plankjes boven de verwarming te hangen. Maar helaas met kleine kinderen hebben die ideeƫn altijd wat meer tijd nodig om gerealiseerd te worden, vroeger draaiden we onze hand er niet voor om en verbouwde we een heel huis, maar nu......
Dus eindelijk na dat Martijn via zijn werk de plankjes had geregeld en deze al weer weken in de schuur stonden, ik bij de G.amma nog wat dragers scoorde en ik eindelijk een vrije middag vond om ze in de verf te zetten, hebben we ze van de week op gehangen.
En ik ben er blij mee, of de invulling zo blijft weet ik nog niet, maar voorlopig is het goed en ben ik blij met wat extra opbergruimte.
mei 22, 2013
4
Comments
mei 20, 2013
2
Comments
mei 14, 2013
2
Comments
Wat ben ik verwend door mijn jongens vandaag, van de oudste een prachtig bewaarbakje met een mooie kleurplaat en een superlief gedichtje en van de jongste mooie onderzetters met zijn handje erop. Echt zo ontzettend mooi! Hou van jullie.
mei 12, 2013
4
Comments
mei 06, 2013
4
Comments
mei 01, 2013
4
Comments
april 22, 2013
6
Comments
Vandaag is de jongste alweer 13 maanden, wat gaat het hard. Vanaf nu geen scrapje meer per maand, maar nog eenmalig een jaaroverzicht van de gemaakte scrapjes!
![]() |
| Klik op de afbeelding voor een vergroting! |
april 18, 2013
7
Comments
april 16, 2013
4
Comments



















